Werkt zoiets als whatsapp-hacken.nl?!

En zo ja, ook als je je berichten gewist hebt? Kan het je hele WA geschiedenis terughalen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Juist door dit te installen op je telefoon, word je kwetsbaar voor hackers... Niet aan te raden

Het beste antwoord

Ja, dat kan via playstore, maar pas op dat ze je nie betrappen want dan mag je nieuwe vrienden en nieuwe telefoon kopen /:
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank. Ik ben eerder bang dat mijn WA gehackt wordt. Maar dat kan dus? Met geschiedenis ook?!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ze kunnen alleen prive gesprekken die ze met jou hebben terughalen, maar niet bijv. Van jij en iemand anders, of je moet met geavanceerdere tool komen
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ok. Op bv whatapp-hacken.nl staat dat je tegen betaling natuurlijk een programma kan downloaden om andermans WA te hacken, zodat je al zijn berichten met wie dan ook kan lezen. Maar das onzin denk jij?!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, dat is namelijk niet mogelijk. Het staat namelijk niet opgeslagen op servers, en de app is alleen is staat een bericht te versturen of te ontvangen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dankvoor jullie reacties. Dit is wat WA zelf zegt: WhatsApp can only be used with one phone number on one device at a time. Each time you switch to a different device or use a different phone number, WhatsApp will ask you to re-verify. As long as you are connected to WhatsApp on your phone, then no one else can be using your phone number at the same time in WhatsApp. In addition, your messages are encrypted. Please read our FAQ entry about encryption. If you have any other questions or concerns, please feel free to contact us. We would be happy to help!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja, wat wd zegt is waar, het staat alleen op de servers, maar met de geavanceerdd tool ( echt professionele hackers) kunnen er nog bijkomen, oftewel, maak je geen zorgen (:
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Tnx :)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja dat klopt, maar zodra het is afgeleverd wordt het verwijderd. En @Kirstenvant, dat heeft ook met de veiligheid te maken natuurlijk. Maar niet met de berichten zelf, alleen dat je niet zomaar met iemand anders' nummer op WhatsApp kan chatten. Daarmee hacken is wel mogelijk, maar dan kan de persoon die de telefoon zelf heeft niet meer zelf WhatsAppen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dank jullie wel allebei