Hoe schakel ik de https beveiliging van hotmail weer uit?

Ik kreeg laatst een melding om https voor hotmail in te stellen. Er stond bij instellen (aanbevolen) dus maar gedaan. Nu heb ik er last van want bij het openen van een website moet ik nogmaals een wachtwoord invullen. Het probleem is dat ik die niet meer weet. Daarbij heb ik weinig zin om elke keer een wachtwoord in te vullen. Dit is de melding die ik krijg bij openen website:

http://85.12.18.32 vraagt om een gebruikersnaam en wachtwoord. De website meldt: “admin”

Toegevoegd na 2 uur:
Deze melding krijg ik ook te zien:

Deze webpagina is niet beschikbaar
De verbinding met mail.irot.info is verbroken.
Hier zijn enkele suggesties:
Laad deze webpagina later opnieuw.
Controleer uw internetverbinding. Start alle routers, modems, of andere netwerkapparaten die u gebruikt opnieuw op.
Voeg Google Chrome als toegestaan programma toe aan de instellingen van uw firewall of antivirussoftware. Als dit al een toegestaan programma is, kunt u het verwijderen uit de lijst met toegestane programma's en het opnieuw toevoegen.
Als u een proxyserver gebruikt, controleert u uw proxyinstellingen of neemt u contact op met uw netwerkbeheerder om te controleren of de proxyserver werkt. Als u denkt dat u geen proxyserver zou moeten gebruiken, past u uw proxyinstellingen aan: Ga naar het menu 'Gereedschap' > Opties > Geavanceerde opties > Proxyinstellingen wijzigen... > LAN-instellingen en verwijder het vinkje uit het selectievakje bij 'Een proxyserver voor het LAN-netwerk gebruiken'.
Fout 101 (net::ERR_CONNECTION_RESET):

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik kreeg laatst een melding om https voor hotmail in te stellen. Er stond bij instellen (aanbevolen) dus maar gedaan. Nu heb ik er last van want bij het openen van een website moet ik nogmaals een wachtwoord invullen. Het probleem is dat ik die niet meer weet. Daarbij heb ik weinig zin om elke keer een wachtwoord in te vullen.

Maak een simpel wachtwoord maar wel een goede, dus met hoofdletters, kleine letters en cijfers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor zover ik weet had hotmail een beveiligingsvraag voor een vergeten wachtwoord. Als je dat ook niet (meer) weet kun je vergeten ooit nog op je account te komen. Het enige wat je dan nog kunt doen is een nieuwe account aanmaken, vergeet daar het wachtwoord niet van!

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kunt ook eens proberen als de https pagina voorstaat de S weg te halen en dan op enter te drukken. Mazzel als je dan op de onbeveiligde inlog komt. Maar het wachtwoord heb je sowieso nodig.