Van mijn Medion Akoya-E6214 met W7 kan ik het media centrum niet openen Probleem CLR20r3 geeft hij aan,weet iemand wat er aan de hand is?

Toegevoegd na 6 dagen:
Media centrum heeft een paar dagen gewerkt en daarna niet meer

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Tja, ik heb een paar foren doorgelezen en het kan meerdere oorzaken hebben.
- kwam het probleem plotseling, telkens na een specifieke handeling of bestaat dit probleem vanaf begin af aan?

Plotseling: wellicht Framework.NET patches. Framework unstallen, booten en opnieuw installeren.

Telkens: extra EPG software in gebruik? Evt. een probleem met de (gevoelige W7) indexer (die ook voor/door het media centrum voor de bibliotheek gebruikt wordt. Indexer opnieuw configureren.

Van begin af aan: Media Center opnieuw installeren. Evt. bij MS zoeken. http://search.microsoft.com/results.aspx?form=MSHOME&mkt=de-DE&setlang=de-DE&q=C:\Windows\ehome\ehshell.exe (?)