Is er een applicatie die anonymous emails kan versturen? ( maakt niet uit of het in de appstore is of in Cydia Die compatibel is met ios 5.0.1.?

Ik was op zoek alleen ik kon er geen vinden die compatibel was met ios 5.0.1. Ik heb een jailbroken ipod touch 4G op ios 5.0.1

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wil je gaan spammen dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee ik wil een grapje uithalen, ik wil niet spammen of iemand met de dood bedreigen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maak gewoon een nieuw account aan, dan heb je geen gerommel met apps.

Antwoorden (1)

Nee daar is geen app voor. Er zijn wel talloze sites waar je dat [min of meer] kunt doen.