Excel: Hoe zet ik in een grafiek de ene kolom uit tegen de andere?

Dit is een vraag waarmee ik al langer zit.

Voorbeeld:

http://oi58.tinypic.com/2crm5hh.jpg

Ik heb een kolom X en een kolom Voltage. Ik wil Voltage plotten ten opzichte van X. Dat wil zeggen, een lijngrafiek met Voltage als lijn, met de waarden van X op de x-as.

Hoe doe ik dit? :)

Toegevoegd na 2 minuten:
Dus niet zoals in het plaatje hierboven met de waarde 1 t/m 6 op de x-as, maar met 0 tm 1407 op de x-as.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

--  Selecteer je blok met gegevens, zoals je op het plaatje al hebt gedaan.
--  Klik in het Lint op Invoegen.
--  Klik in het stukje met Grafieken op Spreiding.
--  Kies een grafiek met markeerpunten en lijnen.

Volgens mij heb je nu de grafiek die je wilt hebben. Je kunt de precieze opmaak nu naar wens aanpassen.

Cryofiel