Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak ik, direct, zichtbaar dat een afspraak in mijn agenda door een collega is geaccepteerd?

Ik verstuur via mijn outlookagenda (versie 2000) 1 op 1 afspraken naar andere collega's. Ik wil in 1 oogopslag kunnen zien, bij voorkeur in kleur, welke collega's de afspraak al hebben geaccepteerd of afgewezen. Ik zou willen dat de afspraak van kleur veranderd als die bevestigd is maar ik krijg dat niet voor elkaar. Is die mogelijkheid er wel?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ja, voor zover ik kan nagaan kan dat. Mijn antwoord kan ik niet testen/naspelen, want Outlook versie 2000 is wel heeeel erg oud, maar volgens mij doe je het als volgt.

Je selecteert de meeting en past er een filter op toe (rechtermuisbutton, keuze "Automatische Opmaak") dat een specifieke opmaak (in jouw geval een kleur) aan de meeting geeft in het geval de Voorwaarde (veld) "Vergaderingsstatus" de waarde "Geaccepteerd" heeft.

Zo kun je een paar filters maken, bijvoorbeeld : Nog geen reactie gehad = Wit, Geweigerd = Rood en Geaccepteerd = Groen.

Test zelf even, dan hoor ik graag of dit werkt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding