Wat doen de Microsoft Visual C++ programma's op m'n PC?

Goedendag!

Ik heb al een tijdje een hevige vraag die ik nergens kwijt kan, dus probeer ik het hier. Al een tijdje zit ik met een soort van probleem, want ik heb relatief veel "Microsoft Visual C++ 2005/2008/2010" programma's tussen de lijst staan, terwijl ik er niks mee doe of iets.

Kan het kwaad dat ik deze verwijder? Programma's die ze gebruiken? Geen idee..

Screen:
http://gyazo.com/552001d7a38ca4d47834bba0efa3f346.png

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Software
14.5K

Het beste antwoord

Deze programmaatjes zijn een soort bibiotheekjes met computercodes (programmeertaal) waar andere programma's op je computer weer gebruik van maken. Zij bevatten computercode welke vaak gebruikt wordt. Zo kunnen computerprogrammas voor een deel van hun code naar een C++ file verwijzen. Dit voorkomt dat elk programma dezelfde veel gebruikte codes bevat (wat ook meer ruimte op je harde schijf zou innemen).

Het is dus beter om deze te laten staan omdat je nooit weet welke programma's er gebruik van maken.