Is er een app op je mobiel waar je enquêtes kan invullen?

We moeten voor school een enquete afleggen in Engeland. Nu is er de ouderwetse manier om een enquete te maken en deze 100 keer uit te printen en deze in te vullen. Maar is er ook een mogelijkheid dat dit in een app staat. Dat je de vragen alvast in deze app zet en dan alleen nog maar de antwoorden moet aanklikken als ze dat antwoord geven. Is namelijk wel een uitkomst als dat er zou zijn.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Je zou de volgende site kunnen gebruiken. Je moet je wel even registreren, maar dan kan je een enquête maken en hiervan vervolgens een QR-code van laten genereren. De ondervraagden hoeven daardoor geen app te installeren, maar kunnen via een mobiele website de enquête invullen.

Anderzijds zou je ook via een site waar je een online enquête maakt, zoals de tweede bron. Hier zou je dan met behulp van een QR-code generator een QR-code van kunnen laten maken.

Een app waarmee je een enquête kan maken ken ik niet. Wellicht dat iemand anders weet of zoiets wel bestaat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is mogelijk om via google drive een account te maken, en dan kan je in een nieuwe file een enquete maken.