Iemand een goede optie om een kabelkrant aan te schaffen? De kosten moeten niet te hoog zijn, en makkelijk te beheren.

OpenSource software mogelijk, zo ja, welke? Daarnaast dient er ook een functionaliteit in te zitten om berichten klaar te zetten die pas over bv een aantal dagen worden weergegeven op de kabelkrant. Het beeld zelf dient gewoon op een grote monitor te worden weergegeven, aangestuurd door een pc.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
1.1K

Het beste antwoord

Je PC die je ervoor in gaat zetten meot si-sie-so voorzien zijn van een modulator-hardware zodat het signaal naar de CAI kan worden gestuurd.

OpenSource software ken ik niet, en dat zal er wel niet wezen gezien niet gek veel mensen zoiets nodig zullen hebben. Wel ken ik deze software van PheCap

http://www.phecap.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=2&Itemid=3&lang=nl

Deze gebruikt onze Kabelkrant-boer ook :).

Toegevoegd na 50 seconden:
'meot si-sie-so'

moet zijn:

'moet so-wie-so'