hoe zet ik outlook.com in de taakbalk?

Hotmail omgezet naar Outlook.com, wil Outlook op de taakbalk hebben. Weet iemand hoe?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
13.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Outlook.com geen microsoft Outlook

Antwoorden (2)

Als je outlook open hebt staan STAAT het op je taakbalk. Ga naar dat icoontje, klik RECHTS op je muis en dan klapt er een schermpje open waar je kunt kiezen voor 'vastmaken aan je taakbalk'.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedoeld u www.outlook.com of Microsoft Office Outlook?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Tip; Stel deze vraag onder het knopje "reactie" bij de vraag. Je geeft namelijk geen antwoord op de vraag. Blijkbaar vond iemand dit zelfs al een - (slecht antwoord) waard. Je vraag is overigens wel een goeie!