Is het mogelijk een worddocument te splitsen in meerdere documenten?

Ik wil graag een worddocument van ca.1000 pagina's splitsen in 5 à 10 documenten. Is dat mogelijk? Zoja hoe?
(Op een andere manier dan kopiëren en plakken)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
25.6K

Het beste antwoord

Ik werk al zeer lang met Excel en Word maar ken geen enkele optie welke u toelaat om bv pag 21 tem 32 uit een bestaand document te halen en opnieuw te bewaren onder een andere naam.
Het gaat toch heel vlug om met ingedrukte muisknop een groot aantal pagina's te selecteren en dan met Ctrl + C (copy) in een nieuw werkblad te zetten met Ctrl + V (plakken), dit dan bewaren onder een nieuwe naam.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kopiëren en plakken gaat toch makkelijk genoeg. Maar ja, als je het anders wilt:
Open een nieuw document. Klik op Invoegen en vervolgens op Object. Voeg het bestaande document in. Selecteer de tekst die je er niet in wilt houden en wis die. Sla het overgebleven stuk op onder een deelnaam. Herhaal dat tot je alles onderverdeeld hebt.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kopiëren en plakken is wat onhandig.