Is het aan te raden om nummers op je ipod in itunes om te zetten naar een hogere bitsnelheid?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Muziek die in een hogere bitrate zijn opgenomen hebben een betere geluidskwaliteit dan die in een lagere bitrate zijn opgenomen.
Als je een nummer dat in een lage kwaliteit (bitrate) is opgenomen overzet naar een hogere bitrate dan zal de kwaliteit echter niet verbeteren: de ontbrekende informatie zal niet vanzelf in het grotere data-bestand verschijnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt

Andere antwoorden (1)

dat heeft geen zin: de kwaliteit wordt niet beter en de bestanden worden een stuk groter.