Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een programma (Handbrake) geïnstalleerd op mijn windows 7 laptop maar als ik het programma wil openen krijg ik een foutmelding?

de foutmelding is vrij lang maar dit is het belangrijkste wat ik eruit kan halen: Unhandled exception - an unknown error has occured {dan wat mappen met bestanden waar de fout zich voor heeft gedaan en iets dat het programma een verkeerde indeling heeft. Heb het programma al verscheidene keren geprobeerd opnieuw te installeren...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software
945
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is onwaarschijnlijk dat als je geen antwoord op je vraag krijgt in het handbreak forum, dat je dat hier wel krijgt.
Om dit soort complexe problemen te kunnen beantwoorden zijn er veel meer details nodig.
Sorry.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik heb geen ervaring met het programma Handbrake.
Heb even gegoogled om er wat meer over te weten te komen.

Ik zou denken dat je een verkeerde versie o.i.d. heb gedownload.
Probeer andere downloads en versies van meerdere sites.
Desnoods probeer je nog een torrent.

Als je bij elke download dezelfde foutmelding krijgt moet je een nieuwe vraag stellen of deze bewerken met een screenshot van de foutmelding erin.

Dan kunnen we je beter/verder helpen.

Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding