Hallo, ik gebruik een bleutooth dongle. Ik denk dat ik gehackt ben via bleutooth. Hoe weet ik of ik gehackt ben?

Wat kan ik doen om mijn bleutooth te beveiligen? Mijn telefoon ging uit tijdens het sturen van bestanden. Het gebeurde al 2 x. Kan de persoon in mijn bestanden kijken enz. Ik heb hoge beveiliging ingeschakeld, kan dat ook gehackt worden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Als het grote bestanden zijn, kan de GSM gewoon na de time-out uitgaan (time-out van data -overdracht of gewoon van de GSM zelf). BT is bovendien een 'onzuivere' standaard, zodat vaak verschillende verbindingen niet funktioneren. Ik denk niet dat je gehackt bent (zeker niet met hoge beveiliging ingeschakeld), maar dat is eerder mijn persoonlijke mening.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hacken via bluetooth kan, maar zeker niet als je de beveiliging hebt ingeschakeld. Dergelijke beveiligingen zijn bijna enkel te kraken met een computer of een gsm die hackprogramma's kan draaien