Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hallo, ik gebruik een bleutooth dongle. Ik denk dat ik gehackt ben via bleutooth. Hoe weet ik of ik gehackt ben?

Wat kan ik doen om mijn bleutooth te beveiligen? Mijn telefoon ging uit tijdens het sturen van bestanden. Het gebeurde al 2 x. Kan de persoon in mijn bestanden kijken enz. Ik heb hoge beveiliging ingeschakeld, kan dat ook gehackt worden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software
754

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Als het grote bestanden zijn, kan de GSM gewoon na de time-out uitgaan (time-out van data -overdracht of gewoon van de GSM zelf). BT is bovendien een 'onzuivere' standaard, zodat vaak verschillende verbindingen niet funktioneren. Ik denk niet dat je gehackt bent (zeker niet met hoge beveiliging ingeschakeld), maar dat is eerder mijn persoonlijke mening.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hacken via bluetooth kan, maar zeker niet als je de beveiliging hebt ingeschakeld. Dergelijke beveiligingen zijn bijna enkel te kraken met een computer of een gsm die hackprogramma's kan draaien
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding