Skype: Kunnen je contacten zien wanneer je op je ipod online bent en wanneer op de computer?

Ik vroeg me gewoon af of dat er op de een of andere manier iets staat net zoals je bijv. hebt als je een tweet verstuurt via je ipod, dan staat er zoiets bij als "verstuurd via ipod".

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (2)

Nee, ik heb een iPhone en ik Skype er ook op maar mijn contacten zien dit niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Licht eraan of je een camera erop heb of niet bij mij met camera doet die het wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee zonder camera. Zou hij het dan ook aangeven?