Microsoft Word downloaden lukt niet, krijg een rare melding?

Wanneer ik Microsoft Word probeer te downloaden via het Trial-kanaal van Microsoft.nl, dan krijg ik de volgende melding:

"Er is een probleem met het installeren van Microsoft Office Home and Student 2010. Dit product moet geïnstalleerd worden naar Q:. Verzeker u ervan dat Q: niet in gebruik is en probeer het daarna opnieuw."

Vervolgens kan ik alleen op 'OK' drukken, en dan sluit de download zich af.
Kan iemand me hiermee helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

De reden waarom u deze fout kan krijgen zijn de volgende oorzaken:

1) U heeft dit programma al ooit een keer gedownload en daarom is de proefperiode verstreken

2) "Q" is de naam van een schijf veronderstel ik en deze is vol of er is net geen ruimte genoeg op

Wat kan u doen?

U probeert de file opnieuw te downloaden en u probeert een andere bestandslocatie te selecteren. Ik gebruik meestal de "D" schijf omwille van geen vertraging op te lopen.
Als dit nog niet zou lukken, moet u op een andere (mss illegale) manier te werk gaan. Als je dit wil, stuur me even een pm.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Normaal gezien wanneer je iets wil downloaden, komt er een venter tevoorschijn waarop komt te staan op welke schijf je het bestand wil plaatsen. Als dit niet het geval is, komt dit bestand in je map "downloads" terecht. En zoals je al kan raden, dan staat ie op de "C" schijf. Wat kan je dan doen? Je gaat naar je map downloads, je zoekt de file die je hebt gedownload en je klikt op je rechtermuisknop en je klikt op "knippen". Vervolgens ga je naar je "D" schijf en klik je rechtermuisknop en dan "plakken". Er zal dan een klein venstertje tevoorschijn komen waarop je de overdracht kan volgen. Als dit bestand niet al te groot is, zal dit niet lang duren.

Andere antwoorden (1)

Misschien te weinig geheugen in je computer. Of je moet betalen voor de software. Ik heb zelf ook een keertje geprobeerd maar bij mij lukte het ook niet. Toen heb ik maar wat anders gedownload wat volledig gratis was.