Kan een pc langzamer worden door 2 schermen te gebruiken?

Ik gebruik vanaf vandaag 2 schermen en het eerste wat me opviel, was dat de computer aanzienlijk langzamer werd. Voor het gebruik van 2 schermen was deze redelijk snel.

Mijn computer is pas 2 maanden oud. Ik heb een i7 3770 proccessor met 16 GB ram en Intel HD4000 Graphics

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lijkt me stug en haast niet te beargumenteren. Er hoeft alleen wat extra pixels gerenderd te worden. Het kan wel zijn dat jouw gebruik veranderd met twee schermen, dus dat je meer gaat "multitasken".

Antwoorden (1)

Normaliter zou je nauwelijks verschil moeten merken.
Tenzij je ook ineens heel veel meer applicaties gaat draaien om die twee schermen mee te vullen.
Wat zou kunnen is dat er een driver probleem is met één van de schermen of dat er hardwarematig iets niet lekker zit zoals een beschadigde poort.