ik heb vanmorgen advancedsystemcarefree gedownload maar nu doet microsoft security essentials niks wie kan mijn helpen

hij dee het nog wel even het rare op de site van mijn vriendin doet hij het wel is de zelfde pc

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Het beste antwoord

Omdat die twee met elkaar in conflict zijn! Verwijder anders Security Essentials en installeer Avast, deze werkt beter en is gratis;
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat lijkt me sterk ?

Aangezien beide totaal andere programmas zijn
ik begrijp dat hij het op het gebruikers account van je vriendin wel dus doet?
Ik ga er dus even vanuit dat je het vanuit je eigen account hebt geinstalleerd ?
Ik weet dat M essentials wat later kan starten dan normaal.
maar dat lost zich meestal wel op door er op te klikken
of wellicht is hij met een scan bezig ?

Het handmatig te starten en een snelle scan uit te voeren
lost het vrij snel op
Het is ook de bedoeling dat je het na installatie laat updaten en daarna 1 keer laat scannen.
waarschijnlijk gaat je vriendins account daar ook mee worden gescand

ook heb ik het gevoel dat ze je op die manier even laten kennis maken met het programma de eerste keer
mijn ervaring is dat het eventjes kan duren voordat hij van rood naar groen gaat
hoeft geen probleem te zijn als het maar geen 15 min na opstarten gebeurd

Advance systemcare heeft officieel geen virus scanner in het programma zelf
maar er is wel een sectie utils waar je ook 360 ziet staan
dat je dus apart kan installeren en uitvoeren
deze moet je niet installeren mocht je dat gedaan hebbben
dan kan je die beter weer verwijderen

succes
capthavoc