weet er iemand hoe ik mijn games kan sneller draaien let op heb een imac?

hallo ik heb gta 4 voor mijn imac 10.6.8 maar het gaat heel traag. wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (3)

Een Windows PC kopen waarop je goed kunt gamen. Een iMac is niet gemaakt om games te spelen, maar meer voor designers. Wanneer je echt goed wilt kunnen gamen zul je een Windows pc moeten aanschaffen. Een groot pluspunt hierbij is dat je alles kunt vervangen. Je kunt dus ook een oude pc opknappen en een nieuwe videokaart en eventueel een geheel nieuw moederbord kopen, om zo snel te kunnen spelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Games op een iMac is totaal geen probleem, vermoedelijk is je Harddisk aan een opfrisbeurt toe. Het programma CleanMyMac kan dit uitstekend oplossen. Wil je je Mac nog sneller maken, bij 'user map' van de systeem map lettertypen verwijderen of inactief maken. Let wel op geen lettertypen verwijderen van de Mac OSX10.6.8 systeem, die zijn onmisbaar voor de Mac.
Wedden dat het als een raket gaat?

http://www.macupdate.com/app/mac/30017/cleanmymac
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gamebooster is misschien een idee voor je het is een programma wat alle onnodige software uitschakelt en alleen je game laat draaien.

Game Booster kun je gewoon via google vinden en downloaden.

let wel op schakel nooit de explorer.exe uit dat is namelijk de basis waar alles mee draait ook je game dus.

wat is je setup eigenlijk?
weet je wat er allemaal in je pc zit?
zijn alle drivers up 2 date?

ik hoop je hiermee geholpen te hebben anders hoor ik het wel