Conceptronic CH3WNAS Hoe installeer ik daar software op??

Hoe installeer ik b.v. Twonkymedia op een Conceptronic CH3WNAS en wel zo dat bij het benaderen je direct in het progje zit.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Software

Antwoorden (1)

Voor zover ik weet is de Twonky Media Server bedoeld voor op je Windows PC om 'm als media server beschikbaar te maken binnen je netwerk.

De CH3WNAS zal vermoedelijk over eigen serverfunctionaliteit beschikken. Wat wil je precies doen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb de programmatuur van Twonkymedia om op de NAS te plaatsen, maar ik begrijp niet hoe ik de bestanden moet plaatsen en op welk bestand er dan kan worden opgestart!
dirs: cgi-bin , plugins , resources en bestanden zo als twonkymedia.sh , twonkymedia.ini , twonkymediaserver.