Hoe moet je reels op instagram posten?

Ik ben net lid van Instagram, maar als ik een video probeer te posten, om het even van welke lange van 1 minuut tot 13 minuten krijg ik de meldingen: Not posted yet try again later. En: We restrict certain activity to protect our community, terwijl het heel onschuldige videos van mijn hond en muziek zijn. Hoe kan ik dit oplossen? Is dit op te lossen?

een jaar geleden
1.4K
Ritsuka
een jaar geleden
Ben je te jong?
Marta14
een jaar geleden
Nee, ik ben 24 jaar

Antwoorden (1)

Om een reel op Instagram te posten, moet je eerst de Instagram-app openen. Klik vervolgens op het icoon van de camera in de rechterbovenhoek. Selecteer vervolgens 'Reel' en kies een foto of video uit je galerij of maak een nieuwe. Voeg vervolgens filters, muziek, tekst en andere effecten toe. Klik ten slotte op 'Delen' om je reel te posten.
10 maanden geleden