Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben mijn wachtwoord vergeten van mijn e-mail adres. Hoe log ik weer in?

Jaren geleden, meer dan 10 jaar geleden, heb ik mijn eerste e-mail aangemaakt. Hiermee heb ik ook een facebook en youtube account mee aangemaakt.

Ondertussen heb ik al lang een nieuwe email en een Facebook pagina. Nou wil ik mijn oude pagina verwijderd hebben!! Ik was nog jong en het is niet fijn om ernaar terug te kijken.

Mijn wachtwoord (van mijn email) weet ik dus echt niet meer, ik heb geprobeerd een nieuwe aan te vragen maar hiervoor heb ik een paar vragen moeten beantwoorden i.v.m. privacy van Microsoft. Helaas werd er in de mail van Microsoft gezegd dat ze te weinig informatie weten om zeker te weten dat het mijn email is.

Ik kan geen andere opties meer vinden, ik heb van alles geprobeerd maar ze doen er zo onwijs moeilijk over.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je hoeft om facebook te verwijderen alleen je gebruikersnaam en wachtwoord van facebook te weten niet het wachtwoord van je e-mail.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding