Waarmee kan ik een foto bewerken en een logo eronder zetten, zonder dat de kwaliteit omlaag gaat?

Graag gratis :)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Ligt er aan wat je wilt bewerken, maar met Picsart (in applestore en playstore gratis) kun je bijna alles. Als je een logo erbij wilt zetten moet je naar 'photo', de foto uploaden en dan 'add photo', je logo toevoegen en dan kun je m nog helemaal aanpassen. Bewerken met filters doe je bij het kopje 'effect'. Ik hoop dat dit je een beetje heeft geholpen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ohh, bij mij verslechterd de kwaliteit dan niet... Miss dat je voor het logo blendpic kunt gebruiken, het logo als blendfoto over de foto en dan kleiner maken ofzo...
Het is volgens mij mogelijk met paint. Ik heb het zelf al gedaan en het lukte, moest wel even zoeken...