Weet iemand een gratis systeem voor op je website waar mensen berichten kunnen sturen en je die dan in een speciaal inbox binnen krijgt?

Je ook foto's en gesproken tekst bij kunt voegen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

dan moet je php gebruiken, lees de bron maar door, maar als je er via een manier een random woord erin laat zetten (dat niemand je ooit zal sturen (niet bestaand ofzo)) dan maak je in je mailprogramma van je provider een berichtregel en dan laat je alle berichten met dat random woord er tussen uit filteren en in een mapje zetten

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik heb een nederlandse versie van de PHP file gemaakt op http://pastebin.com/9Gvk6v9R je moet alleen de e-mail en het onderwerp en de text erin veranderen, als je in je mail programma een regel maakt met elaxy erin komen alle mail erin (zorg dan wel dat elaxy in $email_body staat) je hebt nu nog een javascript code nodig

Toegevoegd na 15 minuten:
voeg dit toe aan de plaats waar de formulier moet komen:
action="NAAM VAN JE PHP FILE.php">
Naam:

Email Adres:

Bericht: