Hoe maak ik een wit blok voor css website?

Hallo, ik wil op mijn website een wit blok zoals op het voorbeeld, zonder daar een plaatje voor te maken (dus niet in de body met (het moet met css zijn, ik wil niet dat je dat witte kunt kopieren en plakken)
Kan iemand mij helpen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

#div{
width: 800px;
height: 500px;
margin-left: auto;
margin-right: auto;
font-family: Arial;
background-color: white;
}
12 jaar geleden
Powergen
12 jaar geleden
Poeh dat zou ik niet weten, zoveel werk ik nou ook weer niet met CSS. Ik denk dat je het beste ff kan gaan googlen of naar W3C kan gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iets naar beneden krijgen kun je doen door de stijl te geven:
margin-top: (vul hier in)px;
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Top: ..px werkt alleen als je je position op relative hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon een bovenmarge geven, dan ben je er ook.