Hoe moet je contact opnemen met de beheerders van Facebook ?

Ik zit zelf niet op Facebook, maar recentelijk heb ik via via gehoord dat er via links vanaf GV naar Facebook volledig random avatars verschijnen van GV-gebruikers bij vragen die ze niet gesteld hebben, maar vaak ook niet beantwoord en zelfs niet op gereageerd !

Natuurlijk heb ik daarover al contact opgenomen met GV, (we wachten af...), maar ik vermoed dat het probleem meer te maken zal hebben met de werking van Facebook. En het is natuurlijk totaal van de gekke dat je avatar ook helemaal ZONDER je medeweten of toestemming , bij een vraag die je niet gesteld of beantwoord hebt, zomaar kan verschijnen op Facebook of dergelijke rare sites waar je niet om hebt gevraagd, niet op zit en niets mee te maken hoeft te hebben.

Ik ben me nu al anderhalve dag de pleuris aan het zoeken, en heb zelfs even een soort accountje aangemaakt om verder te kunnen zoeken, maar niks nakkes nada. Ik heb hooguit de berichten zelf rapporteren als spam (is het niet) of de gebruikers op wiens profiel het verschijnt rapporteren (maar die heeft -in dat opzicht- niks verkeerd gedaan ; je kunt zelf niet een verkeerde Avatar bij een verkeerde vraag stellen. of antwoord plaatsen.

Het is een grove en totaal ontoelaatbare fout in (vrees ik) de software van facebook of de communicatie tusen GV en faceboek, en ik wil het beheer daar HEEL graag op attenderen. Maar...hoe ??? Waar ???

Zie afb en
http://www.goeievraag.nl/vraag/tomaten-gaan-ongeveer-kilo.171317

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.8K
Kimath
13 jaar geleden
Het is een fout van Facebook, bij het plaatsen van een link wil Facebook per se een afbeelding plaatsen, je foto stond dan net op de pagina (mogelijk onderaan bij de top5? )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie vraag: +
Ik heb onmiddellijk mijn "vind ik leuk" ongedaan gemaakt. Want eigenlijk vind ik het helemaal niet leuk dat mijn antwoorden zo maar, ongevraagd, op Facebook verschijnen, terwijl ik daar niet om gevraagd heb,
maar dat iemand ander daar naar linkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hé, da's mijn vraag!

Het beste antwoord

Via de knop 'account' kun je naar 'helpcentrum' gaan en daar je vraag stellen.
Helaas kan dat nog niet in het Nederlands.