Kan ik in Turkije Youtube kijken?

Youtube is verboden in Turkije: zie
http://www.goeievraag.nl/vraag/youtube.30325 en
http://www.nu.nl/internet/1399723/turkije-blokkeert-youtube.html .

Is er een manier waarop ik hier in Turkije toch Youtube kan zien? Zijn er bijvoorbeeld proxies die de filmpjes doorlaten (de meeste proxies laten alleen statische pagina's door, geen filmpjes)? Zijn er andere methoden?

Cryofiel
13 jaar geleden
in: Internet
1.8K
Cryofiel
13 jaar geleden
05.05.2008 tarih ve 2008/402 nolu KORUMA TEDBİRİ kapsamında bu internet sitesi (youtube.com) hakkında verdiği karar Telekomünikasyon İletişim Başkanlığı'nca uygulanmaktadır. (The decision no 2008/402 dated 05.05.2008, which is given about this web site (youtube.com) within the context of protection measure, of Ankara 1. Sulh Ceza Mahkemesi has been implemented by "Telekomünikasyon İletişim Başkanlığı".)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hm, ben bang voor je dat een proxy de snelheid dusdanig verlaagt dat er weinig film meer overblijft om te bekijken... Je zou trouwens ook UltraSurf eens kunnen proberen. (volgens mij te vinden op ultrareach.com)
Cryofiel
13 jaar geleden
@denkbeeld, ik heb de tekst ter informatie hier neergezet. Jouw link werkt inderdaad, ik kan filmpjes bekijken. Het enige nadeel is dat ik niet kan zoeken: ik moet al weten welk filmpje (URL) ik wil bekijken. Maar dan lukt het dan ook prima.

Antwoorden (2)

Hier is een website waarbij je een overzicht hebt van proxy's die blijkbaar wel filmpjes doorlaten.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat kan via www.ptunnel.com .