Ik wil mijn digid opheffen, maar weet niet hoe dat moet. kunt u mij helpen?

een jaar geleden
in: Internet
8.7K
Pieterke
een jaar geleden
Dat lijkt me niet zo verstandig want je hebt het heel vaak nodig.
HannekeJanssen
een jaar geleden
@Pieterke: Het KAN niet eens...
crispy
een jaar geleden
Ik ben het eens met Pieterke. Voor alle digitale communicatie met bijvoorbeeld ziekenhuizen of zorgverzekering is dit noodzakelijk. Of ben je bang dat er iemand misbruik van gaat maken?

Antwoorden (2)

Ga naar de Digid app, ga naar instellingen en klik op deactiveren.
Je kunt dus alleen deactiveren, niet verwijderen.
Toegevoegd op 19 november 2022 16:13: bron, tekst
een jaar geleden
U kunt uw DigiD hier opheffen (onderaan):
https://mijn.digid.nl/home
Hierna kunt u nergens meer met DigiD inloggen, tenzij u daarna opnieuw een DigiD aanvraagt.

Uw account kunt u niet opheffen. Elke Nederlander van 14 jaar of ouder heeft (inwerkingtreding Wet EBV op 1 november 2015) automatisch een account bij MijnOverheid. U kunt uw account niet opzeggen.
SimonV
een jaar geleden