Hoe sla ik in windows mail de antwoorden en reacties vanGV op datum op?

Alle antwoorden en reacties staan op alfabetische volgorde,te beginnen bij Zondag(ook een GVer) en eindigend met Alom,maar ik wil ze graag op datum zetten! Kan dat en is er iemand die het in nog eenvoudiger taal,dan die van Jip & Janneke kan uitleggen? Het terugvinden is op deze manier erg moeilijk!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Als het goed is staan er boven al die mailtjes teksten als:
Afzender, datum etc.
Klik eens met de muis op datum. Als het goed is worden de mailtjes dan op datum gesorteerd. Zie je als eerste een datum lang geleden, klik er dan nog eens op, dan worden ze andersom gesorteerd: nieuw eerst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mij blijkt het"Ontvang"te zijn,maar je zette me wel op het goede spoor! Het staat nu keurig,zoals ik het hebben wil.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nou, graag gedaan.
Ik vind dit trouwens een leuke avatar, met die mini-meesjes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zal ik hem dan maar(voorlopig) laten staan? Die mini Keesjes bedoel ik!

Andere antwoorden (2)

Je kunt alle mail per persoon of groep in bepaalde map laten binnen komen. dan staat alles gelijk op datum.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zie het plaatje, rechtermuisknop op de balk met "Gerangschikt op: (bij mij) Van).

Dan krijg je een soortgelijke lijst met opties, selecteer daar "Datum" en voila!

Bij mij is het wel in Outlook maar het is vergelijkbaar.

Toegevoegd na 3 minuten:
Je ziet rechtboven van het vak met de opties trouwens "A bovenaan" staan, als je hier op klikt, wordt de volgorde omgekeerd en wordt het dus bijvoorbeeld "Z bovenaan". Bij de datum kan je dan ook instellen of je de oudste of de nieuwste berichten bovenaan wilt hebben.

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beemertje,zie mijn reactie op het antwoord van C4th.
Ik ervaar het toch als minder makkelijk dan Outlook,maar dat is er bij mij af,omdat het niet legitiem was. Toch bedankt!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gelukkig staat alles goed!