waarom blijft webcam in msn grijs ?

ik heb een kennis met spiksplinternieuwe windows 7 laptop
Als we proberen te webcammen blijft haar webcam grijs
als ik dan probeer haar webcam opnieuw in te stellen werkt hij wel.
Maar zodra we verbinding hebben blijft de webcam grijs
We hebben wel geluid maar geen beeld
Er wordt in miin ogen dus wel een camera gevonden maar geen beeld verstuurt.
ze zit op draadloos
en ik heb het wel werkende gekregen een tijdje terug
op kabel
maar bijv oovoo werkt wel zonder kabel.

capthavoc
14 jaar geleden
in: Internet
capthavoc
14 jaar geleden
Gelukt !! het bleek in dit geval dat ze ander email adres dan een live en hotmail gebruikt op ook in te loggen bij msn
dat kan blijkbaar maar webcammen ging niet
hotmail adres aangemaakt
en het werkte !!

Antwoorden (2)

Al gecontroleerd of je de laatste drivers voor windows 7 erop hebt staan en of de drivers geschikt zijn voor het systeem (32 of 64 bits). Ook zoiets gehad bleek dat ik 64 bits drivers nodig had.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je hebt misschien een knopje op de laptop zitten die je aan moet zetten. Je moet hiervoor msn meestal eerst uit zetten.

1. laat msn en andere programma's uit.
2. druk het knopje in om je webcam aan te zetten.
3. soms hoor je dat geluidje dat er een nieuw apparaat is gevonden.
4. start msn op en kijk of je cam het doet.

ik hoop dat dit je verder helpt