kan je op een ipad je google site bewerken (tekst typen,...), zoja, hoe moet dat en wat moet je daarvoor installeren of downloaden aub?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.2K

Antwoorden (2)

Gewoon naar sites.google.com gaan, inloggen en dan kun je als het goed is gewoon je site bewerken.
Ook op de iPad

Toegevoegd na 1 minuut:
vreemd dat dat niet kan
Hier een app:
http://www.google.com/mobile/ipad/
misschien werkt het dan, maar ik weet het niet zeker
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet mogelijk om een google site te bewerken op een ipad omdat een ipad google sites als mobiele site herkent Met een eigen site via html kan dit wel met een app Als je je ipod hackt (jailbreakt) zal het wel moeten kunnen omdat google je dan herkent als computer