klopt het dat als je een zinnetje met geel eromheen ziet met: u kan nu geen gebruik van uw hotmail maken, dat iemand je hackt?

elke keer als ik bij mijn oude msn inlog en in mijn ostvak kijk dan zie ik een zinnetje boven tevoorschijn komen met: u kan geen gebruik maken van uw hotmail of internetverbinding en dan zie je er geel omheen. een vriendin heeft me bang gemaakt, want ze zei dat een vriend zei dat iemand anders dan ook in je postvak is. klopt dat? of kan kan het ook iets anders zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lijkt me niet. Je kunt namelijk op twee verschillende computers tegelijk je hotmail-account in
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke maar dat komt mij voor mij nog steeds onveilig over, want stel je voor dat je bij de ene uitlogt en de andere niet dan kan iemand anders via een andere computer toch wel inloggen? ik wil gewoon echt zekerheid hebben want ik had veel privedingen in mijn postvak en die heb ik allemaal weggegooid vanwege dat.

Antwoorden (3)

Nee, dat klopt niet. Ik zie het ook geregeld staan, en het betekent volgens mij dat er even geen verbinding is met het mailsysteem. En daardoor kunnen er geen nieuwe berichten opgehaald of verstuurd worden. Maar als je even wacht en dan de pagina vernieuwt (met F5) dan is het meestal al opgelost.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke dus het is geen hacker ofzo? want het valt me wel op dat elke keer als ik bij verwijderde berichten kijk, dan zie ik soms berichtjes terug die ik helemaal heb gedelete. onderaan zie je ook dat je het terug kan halen. ik heb nu al mijn gegevens verwijderd en een nieuwe msn gemaakt. maar toch vertrouw ik het niet.
Amadea
12 jaar geleden
Als je het niet vertrouwt is het allerslimst om je wachtwoord te wijzigen. En dan wel zodanig dat het niet te raden is!
Nee de kans is klein dat iemand anders dan ook in je postvak zit, omdat je op meerdere computers tegelijk in je hotmail kan komen en er dan niks gebeurd.
Maar omdat je het altijd hebt als je op je oude msn inlogt zou het kunnen zijn dat je hotmail een fout bevat die telkens geladen wordt wanneer je je postvak wilt openen.
Als je belangrijke emails verwacht zou ik contact opnemen met windows hotmail.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oke maar je legt net uit dat je op meerdere computers tegelijk ingelogd kan zijn, dus als ik in de bibliotheek me heb aangemeld en heb afgemeld, is de kans groot dat iemand anders in mijn postvak kan kijken en dus wel mijn emailadres kan hacken? of wil je me zeggen dat iemand anders mijn wachtwoord weet en zich ook kan aanmelden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
He sorry nou druk ik per ongeluk op een minnetje!! Niet mijn bedoeling sorry!!! Hoe krijg ik dat ongedaan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op + drukken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je je bent vergeten af te melden in de bibliotheek dan krijg je geen notificatie ervan.
Je kan op meerdere pc's tegelijk ingelogd zijn op je hotmail zonder dat je daar iets van merkt dat bedoelde ik.
En ik denk toch dat er een fout is in je hotmail.
Maar kan je absoluut niet inloggen of als je f5 (vernieuwen) drukt kom je er uiteindelijk wel in
Nee, als er staat u kan geen gebruik maken van uw hotmail of internetverbinding. Is er geen goede internetverbinding, is er een storing bij hotmail, zijn ze bezig met hotmail of he hotmail account doet het gewoon even niet doordat je hem bijvoorbeeld al lang niet meer hebt gebruikt. Dit kan je oplossen door op F5 te drukken of op nieuw in te loggen. Dit is dus geen aanwijzing dat u gehackt bent want als je op meerderen locaties online bent zal er niks gebeuren en zal je gewoon je hotmail kunnen gebruiken.