Soms hoor ik op mijn computer een geluid alsof een deur wordt gesloten.Bijv.bij aim.com.Wat is dit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Hoi!

Ik heb gezocht op "sound of a closing door aim.com" en daar kreeg ik een forumtopic op! Zie: http://forum.oldversion.com/programs-support/2966-aim-sounds-i-turn-them-off-have-deleted-open-close-door-sounds.html

Blijkbaar zit er in aim het geluid van een openende en sluitende deur, en waarschijnlijk heeft dat te maken met contactpersonen die online, of offline komen of het openen en sluiten van schermen of iets dergelijks.

Ik ken AIM zelf niet, maar in het topic staat dat je de geluiden kunt uitzetten: "its under the first screen that pops up when you go into prefrences…there is another sounds button there at the bottom, thats where the door open/close sounds are"

Dus… Klikken op preferences, klik onderaan in dat schermpje op een "sounds"-button en vink daar de open/close-geluiden uit.

Ik hoop dat het werkt!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Waarschijnlijk is dit een reclamespotje op de website die je bezoekt.

probeer je geluid eens uit te zetten en bezoek de site dan nog eens?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja,maar het is niet elke keer,soms vind ik het gewoon raar want het is alsof iemand met mij meekijkt,nee ik heb geen webcam aan,maar het is alsof een piepende deur zich sluit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
probeer de gebeurtenis (en het moment waarop het gebeurd) dan eens beter en gedetailleerder te omschrijven? Welke handelingen gaan eraan vooraf als je dit geluid hoort, of is het puur willekeurig, of is er ergens een verband te leggen? Ik heb deze website net bezocht en heb niks gehoord, ondanks meerdere paginabezoeken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een zoon in het buitenland en daar chat ik vaak mee en als ik dan de chatsessie afsluit hoor ik het soms maar laatst hoordde ik het ook een keer met een ander programma.ik weet niet meer welke.Bedankt dat je de moeite hebt genomen het uit te proberen.