Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb drie hotmailaccounts, ik wil graag mijn mails in een account ontvangen,kan ik misschien mijn hotmail.s doorschakelen naar een account?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
760

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Klik in je Hotmail op Opties, en dan op Meer Opties. Onder het kopje Account beheren kun je nu klikken op E-mail doorsturen. Nu kun je een ander mailadres invullen waar je mailtjes naar doorgestuurd moeten worden. Op die manier kun je de mailtjes van alle accounts in één account lezen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hartelijk dank,,, wat een eenvoudig en goed antwoord op mijn vraag,, jij bent geweldig.

Andere antwoorden (3)

Je kunt Thunderbird op je PC zetten; die kan alle hotmail accounts uitlezen en op je PC zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat kan en zelfs op een héél eenvoudig manier met Incredimail. Maar het kan ook met oulook maar dat gaat iets omslachtiger.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je Gmail of 'n Windows Live mail rbij neemt kan je al je accounts samenvoegen op 1 account,dat kan misschien 'n oplossing voor je zijn
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding