ik heb drie hotmailaccounts, ik wil graag mijn mails in een account ontvangen,kan ik misschien mijn hotmail.s doorschakelen naar een account?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Klik in je Hotmail op Opties, en dan op Meer Opties. Onder het kopje Account beheren kun je nu klikken op E-mail doorsturen. Nu kun je een ander mailadres invullen waar je mailtjes naar doorgestuurd moeten worden. Op die manier kun je de mailtjes van alle accounts in één account lezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hartelijk dank,,, wat een eenvoudig en goed antwoord op mijn vraag,, jij bent geweldig.

Andere antwoorden (3)

Je kunt Thunderbird op je PC zetten; die kan alle hotmail accounts uitlezen en op je PC zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat kan en zelfs op een héél eenvoudig manier met Incredimail. Maar het kan ook met oulook maar dat gaat iets omslachtiger.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je Gmail of 'n Windows Live mail rbij neemt kan je al je accounts samenvoegen op 1 account,dat kan misschien 'n oplossing voor je zijn