Kan je op facebook foto's waarin je getaged bent niet zichtbaar maken, zoals ook op hyves mogelijk is?

Op hyves heb je een optie om foto's zichtbaar te maken voor: 'niemand'. Is er op facebook ook een optie om foto's niet zichtbaar te maken voor vrienden, zonder de tag te verwijderen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Het beste antwoord

Ja dit kan, dit doe je als volgt.

- Klik rechtsbovenin op Account -> Privacy Settings
- Klik op 'Customize settings'
- Klik op de knop 'Edit Settings' bij de regel 'Photos and videos you're tagged in'
(dit staat achter Things others share, net onder de 2de streep)
- Klik op het dropdown menu in het venstertje dat verschenen is en selecteer 'Customize'
- Verander in het dropdown menu bij 'Make this visible to' de optie naar 'Only Me' en druk op Save Setting.

Nu zijn alles foto's en video's waar je in getagd bent alleen zichtbaar voor jezelf en voor niemand anders.
Kimath
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!