waar kan je een film''s kijken met nederlandse ondertiteling zonder ervoor te hoeven betalen en werkt die rekt ?

geen www.eumovies.eu die doet het niet meer, ik zoek gewoon een simpele site.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
2.4K

Antwoorden (5)

misschien heb je hier iets aan

Gratis films met ondertiteling downloaden Hoe Gratis films, muziek en ...
http://downloadmeteen.goedbegin.nl/ - 43k

en anders even googlen staan er meerdere
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moet je een hele lenige site vinden als die kan rekken :D
Of bedoel je de band Di-Rect??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat hoeft helemaal niet op internet. Je kunt gewoon je televisie aandoen en op een film afstemmen. Als je een nederlands kanaal kiest heb je netjes met ondertiteling erbij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
www.ond-films.com
daar kun je 72 min. lang je film bekijken en dan moet je een uur wachten voordat je weer verder kan kijken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze site lijkt op eumovies en ook Nederlands ondertitelt. veel kijkplezier :-) http://kijk-films.com/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
deze doet het bij mij niet hoor?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vreemd. Bij mij doet hij het prima