wie kent er een weblog waar je via mail kunt posten?

Ik zoek zoiets als web-log. Maar dan wil ik een mail kunnen sturen die dan direct als blogbericht geplaatst word. Bestaat dit? En zo ja.. wie weet er een goede?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Dat kan bij Blogger, van Google. Je moet wel even zoeken in de instellingen, maar dan kun je instellen dat je via e-mail blogposts kan maken.
bamibal
11 jaar geleden
Bij wordpress.com kan dat. Als je een account en blog met thema hebt aangemaakt, stel je dat door middel van het Dashboard in bij menu optie "Instellingen" -> "Schrijven". Het subject van je e-mail is de titel en er zijn nog wat opties om het als "concept" te posten of als "private".
Je kunt ook via twitter posten naar je wordpress blog.