ik heb een blog maar ik zie geen advertentie's?

Er staat wel dat google ad's er bij staat maar ik zie hem niet en dit is de enigste manier voor mij om geld te verdienen aan mijn blog wie o wie helpt mij. als je de link wilt stuur please een pb want ik mag geen link hier neerzeten

Toegevoegd na 1 uur:
Oh het mag nou hier is mijn link dan: www.fashionnederland.blogspot.com

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je mag hier best een link neerzetten hoor. En controleer eerst even of je geen AdBlock of ander anti-advertentie programma hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ter aanvulling op roland1995: Als je klikt op je vraag bewerken kan je alsnog je link erbij plaatsen.

Het beste antwoord

Ik zie het wel. Het is de Bjorn Borg advertentie. Klik op pijltje op de ad (rechtsboven) voor meer infovan Google.

Toegevoegd na 33 minuten:
Afbeelding toegevoegd op verzoek (zie reactie):
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké kan je aub een foto ervan maken??? Alvast bedankt :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Foto ? Je kunt toch je eigen pagina opvragen ? De ad staat tussen het stukje over "gele tanden"en "eigen hars" maken. Nu ik weer keek, stond er een andere ad, nl iets over suikervrij snoep.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een add block geinstalleert op mijn pc en die werkt blijkbaar ook op de laptop en mobieltjes daarom kan ik het niet zien :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel erg bedankt voor de foto :)