kan je een webpagina op je mp4 bekijken? (zonder internet op mp4)

ik heb een mp4 speler, en ik zou graag willen dat ik op vakantie een webpagina (zonder internet op mp4) te bekijken. kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (4)

Dat gaat niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan dan moet je een filmpje maken van die webpagina en dan dat filmpje op je MP4 zetten. Je krijgt dan alleen niet de nieuwe informatie te zien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Te laat :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of als het een pagina is met veel tekst die je wil lezen, op een andere pc een screenshot maken en deze op je mp4 opslaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of de pagina overschrijven en het papiertje OP je MP4 leggen.
Of als het een pagina is met veel tekst die je wil lezen, op een andere pc een screenshot maken en deze op je mp4 opslaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien kun je vertellen welke mp4 speler je precies hebt?
Maar meestal kun je geen webpagina's bekijken als je geen Internet verbinding hebt.