Mijn internet explorer doet het niet meer. Als ik hem wil openen sluit hij meteen weer. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Internet

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Internet
1.4K

Antwoorden (8)

Computer opnieuw opstarten en dan nog eens proberen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe eens nét alsof U I.E. wilt verwijderen..na een verloop van tijd komt de vraag "Weet u zeker dat U wilt verwijderen of Repareren" Of iets van die orde ..lijkt mij duidelijk. Mogelijk vereist zo'n reparatie wel de installatie cd.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Systeemherstel: Als je weet wanneer het begonnen is, kun je via systeemherstel teruggaan naar een datum vóór het probleem zich openbaarde
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je sinds kort last hebt van dit probleem, kun je via (Start > Bureau-accessoires > Systeemwerkset en) Systeemherstel je pc terugzetten naar een datum waarop IE nog wel goed werkte.

Een andere mogelijkheid is om IE te verwijderen en (via Automatische updates) te herstellen.
Klik op Start, Configuratiescherm, Programma's en vervolgens op Programma's en onderdelen.
Klik daarna in het linkerdeelvenster op Geïnstalleerde updates weergeven.
Selecteer Internet Explorer en klik op Verwijderen. (Typ het wachtwoord of een bevestiging als daarom wordt gevraagd).
Volg de instructies op het scherm om Internet Explorer te verwijderen. Start Windows opnieuw op en kijk bij updates om weer een recente versie op je pc te zetten.
Pieter2011
12 jaar geleden
Firefox gaan gebruiken en je probleem is opgelost.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een beetje goedkoop. Ik ben zelf (amateur) webdesigner en dan kun je voor testdoeleinden niet om IE heen. Je moet dan toch kunnen checken wat IE allemaal met je keurige code uitvoert, omdat nu eenmaal het grootste deel van de surfende wereld nog altijd gebruik maakt van IE.
Los daarvan raadt ik Google Chrome aan, boven Firefox. Al was het alleen al omdat Chrome verder is in ontwikkeling (HTML5 een CSS3).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die probeert mijn partner mij ook aan te raden dus misschien eens kijken of dat iets is :-)
Google chrome downloaden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tijd voor een andere browser ik heb ook vaak gezeur gehad met ie maar nu ik firefox heb nooit meer iets gehad doet het altijd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heb ik nou ook :-). Nooit problemen met firefox :-)
je kunt idd praktisch gezien n andere browser installeren als firefox, chrome etc. systeemherstel is n veel te rigoreuze en onzinnige oplossing. beter om dan ie te verwijderen en opnieuw te installeren. maar kijk vooral ook naar t achterliggend probleem: rare dingen met browsers duiden niet zelden op n virus. check daar ook ff op in safemode.