Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Welke website is het best en goedkoopst om een eigen domein te kopen?

Ik heb een website, maar ik wil een domein kopen.
Ik zou het liefst de onderstaande mogelijkheden kunnen doen:
- eigen domein: www.domein.be
- subdomeinen: www.subdomein.domein.be
- e-mailadres: naam.achternaam@domein.be

Kent iemand een goeie website daarvoor?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Internet
967

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik ben zeer tevreden over Hostingdiscounter. Gebruik ik al 8 jaar voor diverse websites en nooit een probleem gehad. De telefonische helpdesk is ook prima, is bovendien geen betaald nummer. Op mails wordt ook correct geantwoord.
Een .nl domein registratie kost bij hen € 5,99 per jaar en een .be domein € 10. Hosting er bij kost € 12 per jaar. Je kunt zelf zonder extra kosten zoveel subdomeinen en e-mailadressen aanmaken als je wilt.

Toegevoegd na 12 minuten:
Het is verreweg het handigst om domeinregistratie en hosting bij hetzelfde bedrijf te doen. Bekijk deze 2 prijzen dus altijd samen. Soms wordt gelokt met een goedkope registratie maar is de hosting duur.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik ben erg tevreden over versio.nl, ze hebben goede support die bijna altijd te bereiken is via de livechat en een .nl domein kost €3,49 per jaar (excl. transactie kosten: ongv 0,99 €). Ook hebben ze vaak leuke acties en krijg je af en toe eens een coupon voor een .eu domein gratis (en heeeeel af en toe wegens x aantal jaar bestaan een gratis .nl domein voor een jaar)

Toegevoegd na 1 minuut:
Versio biedt email (via roundcube o.a.) en ae andere eisen die je stelt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ben ook zeer tevereden over ze!
weebly is de beste site maker
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding