kun je met je pc normaal internetten via de dongel van KPN?

Omdat ik gebruik wil maken van digitenne wil ik de kabel
opzeggen maar heb dan ook geen internet meer...
Als de dongel goed werkt heb ik alles draadloos en kan eventueel vanaf elke locatie internetten.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet
1.7K

Het beste antwoord

De dongel is een heel sloom ding je kunt 5 min. Wachten tot die klaar is met Laden met 1 pagina
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het zó erg is niets waard dus..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik weet genoeg!bedankt

Andere antwoorden (3)

Idd, het is bedoeld om email op te halen. Dat is redelijk te doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een beetje een snelheid wil hebben met een dongel dan betaal je zo dik 30 tot 40 euro in de maand, vaak heb je dan ook nog is te maken met een beperkte data limiet. Je kunt beter UPC digitaal nemen, lijkt me goedkoper.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van KPN heb ik niet veel verstand en gezien de antwoorden eerder gegeven zou ik je dat afraden. Wel kan ik je Vodafone aanraden, voor ongeveer 20 euro per maand heb je een 'onbeperkt' abonnement (inclusief 'USB-modem'), pas over een bepaalde hoeveelheid data gaat je snelheid omlaag. Zelf vind ik het een perfect product met goede dekking en zeer acceptabele snelheden (vooral binnen de bundel is het prima)!

Zie de bron voor meer info en als ik jou was zou ik toch voor het abonnement van 30 euro p/m gaan: een (gemiddeld) hogere snelheid en een grotere bundel.

De snelheid van een gemiddeld huishouden ligt tegenwoordig op ongeveer 10 tot 15 Mbps, zelf maak ik veel gebruik van deze 'dongel' en ik zei al: de snelheden die ik daarmee haal zijn voor mij prima...