Ik zoek een goedkope internetprovider voor iemand in Beuningen (Gelderland), bij Nijmegen. Iemand een idee?

Degene heeft geen internet, geen 'benodigdheden' en waarschijnlijk geen aansluiting in de muur zitten. Draadloos zou dus ideaal zijn.

Snelheid etc. is niet heel belangrijk. Al is sneller uiteraard beter.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Internet

Antwoorden (2)

Ik woon in Nijmegen en heb Alice als provider. Dat gaat via de aansluiting voor een telefoon die als het goed is in elk huis zit. Je betaalt eenmalig 70 euro voor het gebruiksklaar maken , er komt een man in opdracht van Alice. Werkt snel en prima. Ik betaal 19,90 per maand. Snelheid is rond de 15 MB.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo

Ik ben verleden jaar overgestapt naar online die de goed
koopste was en werkt prima.ik ben er dik tevreden over..