Kan ik een goede Game PC kopen voor 550 euro?

zo ja, welke specs raden jullie mij aan?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Tja wat is goed? Het is een minimaal budget. Tweakers heeft een set-up voor ~650 euro met een GTX 1060 en een Ryzen 3.
https://tweakers.net/reviews/5831/2/desktop-best-buy-guide-november-2017-basisgamesysteem.html Het kan, je kan ook wachten.sparen en kijken of je een Ryzen 5 of Intel i5 kan bouwen.

Antwoorden (1)

Van 550 euro kan je een redelijke PC bouwen. Waar je op moet letten is dat je een goede moederbord koopt. Dan kan je altijd je PC upgraden!

Kijk een beetje op internet naar sites waar je pc's bouwt.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
welke websites raad je mij aan?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik heb zelf een pc gekocht voor precies 550 euro bij gamepc.nl
Snelle levering en een goede prijs voor wat je krijgt vind ik. Nu ben ik niet zo’n zware gamer met hoge eisen.