Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom doet de monitor van de pc het niet meer?

Gisteren deed alles het nog prima maar sinds ik de monitor even aan een ander pc heb gesloten doet hij het niet meer op de "normale" pc. Als ik de pc aanzet blijf de monitor op stand-by staan en is er even power saving mode te zien. Ik heb allebei de aansluitingen aan de achterkant van de pc geprobeerd maar dat bracht ook geen verandering. Heb ook nog een andere monitor aangesloten met hetzelfde resultaat.
De monitor is een LG Flatron E1942C-BN

Iemand enig idee wat ik kan doen?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
497

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bij het loshalen van je monitor is waarschijnlijk je videokaart los geschoten (klein stukje) uit de gleuf waar hij in zit. Schroef de kast even open en druk hem goed aan en kijk of hij het dan wel doet.

Toegevoegd na 2 minuten:
Twee aansluitingen wil dus betekenen dat je er een losse videokaart in hebt zitten één van het moederbord, die is waarschijnlijk uitgeschakeld in je bios die moet je dus niet hebben maar de "losse" videokaart goed aandrukken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Of het is gewoon een videokaart met 2 aansluitingen... Je kunt proberen de kaart(en) aan te drukken, maar als dat los schiet van een stekkertje monteren dan is er toch al iets flink misgegaan bij de montage.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding