Is een Pc upgrade kit het zelfde als gewoon alle componenten los?

Want ik wil mijn eigen pc bouwen en ik ben een beetje aan het rond neuzen, en toen zag ik opeens zo'n upgrade kit met alles erop en der aan voor veel minder geld dan als je alle componenten los wilt kopen, Zie link http://www.conrad.nl/ce/nl/overview/0412049/PC-upgrade-kits

Meschien kan iemand van jullie er een beetje duidelijkheid in brengen
M.V.G. Eddie

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
1.1K

Het beste antwoord

Een upgrade kit is gewoon hetzelfde dan dat je alle componenten los koopt.
Alleen bij zo'n kit is alles er al bij gezocht wat je nodig hebt voor de bouw van een pc.
Je kunt gewoon eventueel nog op internet gaan rondkijken wat de maximale eisen zijn die je aan het moederbord wilt stellen qua geheugen en processor.
Maar als die upgrade kit met het maximale geheugen en de snelste processor geleverd word is dit natuurlijk de voordeligste oplossing.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel , dit heeft mij enorm op weg geholpen !