wat is de beste videokaart voor een 240 watt voeding??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Persoonlijk kunnen wij hier niets mee, want we weten niet wat voor moederbord en welke processor je op dit moment in je pc hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is een hp dc 7800 Met
Intel core 2 duo 2.2 ghz
2gb ddr2
Weet niet wat voor moederbord

Antwoorden (2)

Dat licht eraan wat voor andere hardware in je pc hebt zitten.. Zoek eens op internet voor een PSU calculator... Daarmee kan je kijken hoeveel wat je nog overhebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De beste videokaart is met deze lichte voeding een onboard videoadapter, een losse videokaart belast deze voeding te veel.