Bestaat er iets, zoals een programma, om het gemakkelijk de harde schijf van je laptop wat vrijer te maken?

Mijn geheugen is vol, maar ik heb geen idee wat ik allemaal kan verwijderen, bestaat er geen programma waar je alles duidelijk op ziet wat bijvoorbeeld veel geheugen inneemt, of dingen die nooit gebruikt worden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Je kunt natuurlijk de standaard schijfopruiming gebruiken binnen windows.

Ook als je in het configuratiescherm kijkt bij software zie je de programma's die je zelden gebruikt en de grootte
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dit kan u gemakkelijk doen met Ccleaner zelfs als leek.
U kan zelfs fouten in uw register opsporen en laten herstellen.
Nadien eens defragmenteren en hij zal een stuk vlugger opstarten ook.

Toegevoegd na 48 seconden:
Vergeten vermelden dat dit een gratis programma is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
CCleaner is goed en Advanced SystemCare 5 ook Beide programma gebruik ik wekelijks.
Beide programma's hebben een Gratis versie en dat is volgens vele voldoende.