Gewoon je wifi uitzetten, dan schakelt die automatisch over naar internet via telefoon
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je een abbonement of een prepaid-abbonement hebt op mobiel internet (3G), moet je je wifi uitschakelen en hoort hij dat vanzelf te pakken. Ga naar: Instellingen -> WiFi of Instellingen -> Verbindingen -> WiFi.

Lukt het nog niet, dan moet je je internet handmatig instellen en dit is per provider anders. Ga hiervoor naar de website van je provider.

Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een prepaid-abonnement bestaat niet.
je side van boven naar beneden en klik op wifi nu staat hij uit en je kunt dan bv 4g inschakelen voor internet
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het kan zijn dat je dataverbinding uit staat. Ga naar Setup (of Instellingen). Kies voor Datagebruik. Vink "Dataverbinding" aan.