Welke OS is het snelste op een Netbook?

Start het snelste op dus.

Eventueel ook geschikt voor via USB boot, zodat ik het eerst kan uitproberen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Windows Tiny XP.

Deze versie van XP is compleet uitgekleed en verbruikt dan ook maar een x aantal MB geheugen. Prima voor je Netbook dus. Kijk een beetje rond want hij is overal te downloaden en kan je kiezen tussen de bootable versie van cdrom of de installatie versie.

Je kan ook Hirens boot cd begruiken (even googlen en branden) deze bevat alle software en kan je xp gewoon laden vanaf een cd.

Toegevoegd na 39 seconden:
begruiken = Gebruiken (Dohh)

Toegevoegd na 4 minuten:
als je een download link wil voor windows tiny xp stuur me dan even een berichtje want dit kan natuurlijk niet goedgekeurd worden op deze website :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar mijn mening Chrome OS of Linux
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zou zo zeggen de speciale Netbook variant van Ubuntu.